Dažniausiai užduodami klausimai

Kliento paskyra PetCity El. parduotuvėje

1. Kaip užsiregistruoti PetCity El. parduotuvėje?

Apsilankius PetCity El. parduotuvėje spauskite Registruotis. Paspauskite Registruoti naują vartotoją. Nurodžius savo asmens ir kontaktinius duomenis tapsite registruotu PetCity klientu. Visi užsiregistravę PetCity El. parduotuvės vartotojai dalyvauja PetCity lojalumo programoje.

2. Kaip užsiregistruoti PetCity El. parduotuvėje, jeigu jau turiu PetCity lojalumo kortelę?

Jeigu jau turite įsigijęs PetCity lojalumo kortelę, registruojantis PetCity El. parduotuvėje tereikia nurodyti tuos pačius asmens ir kontaktinius duomenis, kokius buvote nurodęs pildant paraiškos formą parduotuvėje arba klinikoje. Sutapus duomenimis, lojalumo programos naudomis galėsite naudotis tiek fizinėse PetCity lokacijose (parduotuvėse, klinikose, kirpyklose ar viešbutyje), tiek PetCity El. parduotuvėje. 


Prekių pristatymas

 

1. Kiek laiko užtrunka užsakytų prekių pristatymas?

Pet City išsiunčia užsakytas prekes per 1-2 darbo dienas po to, kai pinigai pervedami į Pet City atsiskaitomąją sąskaitą. Jei užsakytos prekės nėra sandėlyje Lietuvoje arba jei dėl kokios nors priežasties užsakymo nepavyksta išsiųsti per 1-2 darbo dienas, Pet City apie tai praneša Pirkėjui. Pet City neatsako už užsakymų pristatymo vėlavimus dėl prekių pristatymo paslaugos teikėjo kaltės.

2. Kaip galiu sekti savo siuntos statusą?

Jeigu pasirinkote prekių pristatymą į paštomatus arba per kurjerį, savo siuntos statusą galite sekti iškart po to, kai gausite PetCity SMS pranešimą apie perduotą siuntą LP Express siuntų tarnybai. Pranešime bus nurodytas siuntos ID numeris, kurį suvedus ČIA galtite sekti savo siuntos statusą. 

3. Kada galiu atsiimti prekes, jeigu pasirinkau prekės atsiėmimo būdą iš PetCity DOMUS PRO parduotuvės?

Pet City suruošia prekes atsiimti per 1-2 darbo dienas. Apie paruoštą užsakymą, klientas yra informuojamas SMS žinute. 

4. Ką daryti, jeigu patvirtinus užsakymą pasikeičia pristatymo adresas?

Norėdami pakeisti adresą, skubiai susisiekite su Pet City konsultantais telefonu +370 614 79498 bei nurodykite savo užsakymo numerį, kuriam norite pakeisti adresą.

Jeigu užsakymas yra išsiųstas, adresą galite pakeisti informuodami LP Express kurjerį, kuris susisieks su Jumis pristatymo dieną, arba LP Express klientų aptarnavimo skyrių tel. 8 700 55400. Keičiant pristatymo adresą, siuntos pristatymas gali būti atidėtas iki kitos darbo dienos. Išsiųstoms siuntoms, pristatomoms į LP Express siuntų savitarnos terminalus adreso keitimo galimybės nėra.

5. Kiek kainuoja prekių pristatymas?

  1. Atsiėmimas PetCity DOMUS PRO parduotuvėje (Prekybos Parke DOMUS PRO, Ukmergės g. 308, Vilniuje)

    Pristatymo mokestis: NEMOKAMAI

  2. Pristatymas per LP Express siuntų savitarnos terminalus

    Pristatymo mokestis: 3 Eur (NEMOKAMAS pristatymas Lietuvoje nuo 15 Eur krepšelio sumos)

  3. Pristatymas per LP Express kurjerių tarnybą

    Pristatymo mokestis: 5 Eur (NEMOKAMAS pristatymas Lietuvoje nuo 50 Eur krepšelio sumos)

  4. Pristatymas į pašto skyrių

    Pristatymo mokestis: 3 Eur

6. Ar galima atidėti prekių pristatymą?

PetCity El. parduotuvėje prekių pristatymo atidėjimo funkcijos nėra. 

7. Prekių neatsiėmimas po išsiuntimo.

Iš LP Express terminalų siuntų neatsiėmus per 72 valandas siunta yra grąžinama Pardavėjui. Vykdant pristatymą per LP Express kurjerį ir kurjeriui neradus siuntos gavėjo nurodytu adresu (ar nepavykus su juo susisiekti telefonu), siunta saugoma LP Express terminale. Neatsiimta siunta grįžta Pardavėjui.


Prekių grąžinimas

1. Kaip galiu grąžinti PetCity el. parduotuvėje užsakytas prekes?

PetCity el. parduotuvėje įsigytas netikusias prekes grąžinti galima per 14 dienų nuo prekių gavimo dienos. El. parduotuvėje įsigytas prekes grąžinti galima tik į PetCity DOMUS PRO parduotuvę, Ukmergės g. 308, Vilniuje. Kitose PetCity parduotuvėse internetu užsakytos prekės nėra priimamos.

El. parduotuvėje įsigytų prekių grąžinimo procesu rūpinasi klientas. 

Prekes galima grąžinti tik į PetCity DOMUS PRO parduotuvę, Ukmergės g. 308, Vilniuje šiais būdais:

  • Pristatant prekes į PetCity DOMUS PRO (Ukmergės g. 308, Vilniuje) parduotuvę pačiam klientui. Parduotuvės darbo laikas I-VII 10-21 val.

  • Siunčiant prekes per kurjerių tarnybas adresu: PetCity DOMUS PRO, Ukmergės g. 308, LT- 12110, Vilnius ir nurodant PetCity kontaktinius duomenis: pagalba@petcity.lt ir +370 614 79498

Grąžinant prekes, siuntoje būtina įdėti užpildytą prekės grąžinimo formą. Grąžinimo formą rasite ČIA

2. Kokiu būdu yra grąžinami pinigai grąžinus netikusias prekes?

Grąžinant prekes į PetCity DOMUS PRO parduotuvę, Ukmergės g. 308, Vilniuje (pačiam klientui arba siunčiant per kurjerį) pinigai klientui yra grąžinami į grąžinimo formoje nurodytą sąskaitą. Grąžinimo formą rasite ČIA

3. Kada gausiu pinigus už grąžintas prekes?

 

Pinigai už prekę grąžinami pervedant į tą pačią atsiskaitomąją sąskaitą, iš kurios buvo sumokėta už prekę, per 14 dienų po to, kai pardavėjas gavo grąžinamą prekę.

4. Ar galima grąžinti skirtingų užsakymų prekes vienoje siuntoje?

Jeigu norite viena siunta grąžinti kelis užsakymus, turite apie tai informuoti klientų aptarnavimo skyrių el. paštu pagalba@petcity.lt Užpildykite gražinimo formas visiems užsakymams ir dokumentus sudėkite į pakuotės vidų.

5. Ar galima pakeisti netinkančią prekę kita (pakeisti prekės dydį, spalvą ir pan)?

Prekių keitimo galimybės nėra. Netinkančias prekes galite grąžinti, o norimo dydžio, modelio, spalvos ir pan. prekes įsigyti iš naujo PetCity el. parduotuvėje arba fizinėse PetCity parduotuvėse.

 


PetCity lojalumo programa

1. Kaip dalyvauti PetCity lojalumo programoje?

PetCity lojalumo programos nariu galima tapti užsiregistravus PetCity el. parduotuvėje arba užpildžius paraišką PetCity parduotuvėse ir klinikose bei įsigijus PetCity lojalumo kortelę (kortelės kaina 1,30 Eur).

2. Ką daryti jeigu esu registruotas PetCity klientas el.parduotuvėje ir noriu pasinaudoti sukauptomis naudomis PetCity augintinių centruose?

Tam, kad galėtumėte pasinaudoti sukauptais virtualiais pinigais ne tik PetCity el. parduotuvėje, bet ir PetCity augintinių centruose, turite įsigyti PetCity lojalumo kortelę (kortelės kaina 1,30 Eur). Atvykus į bet kurį PetCity augintinių centrą, informuokite parduotuvės arba klinikos darbuotoją, kad jau esate registruotas PetCity klientas el. parduotuvėje. Įsigijus kortelę, ji bus susieta su jūsų duomenis, o sukauptais virtualiais pinigais galėsite pasinaudoti bet kuriame PetCity augintinių centre Lietuvoje arba PetCity el. parduotuvėje.

3. Kaip kaupiasi PetCity lojalumo pinigai?

Virtualūs PetCity lojalumo pinigai kaupiasi atsiskaitant už prekes PetCity el. parduotuvėje ar fizinėse PetCity parduotuvėse bei atsiskaitant už paslaugas PetCity kirpyklose arba viešbutyje. Nuo išleistos sumos kaupiasi 6% į virtualią sąskaitą, kuriuos galima panaudoti jau kito apsipirkimo metu. 6% kaupiasi nuo prekių ir paslaugų, kurioms pirkimo metu nėra taikoma nuolaida. 

4. Kaip sužinoti, kiek turiu sukaupęs PetCity lojalumo pinigų?

Visi sukaupti pinigai yra matomi prisijungus prie PetCity el. parduotuvės ir nuėjus į Vartotojo paskyrą. Sukauptų pinigų likutį jums taip pat gali pasakyti PetCity parduotuvių darbuotojai atsiskaitymo už prekes ar paslaugas metu. 

Ar jau pasirūpinai savo augintinio maistu?