Grąžinimas ir garantija

Kilus klausimams dėl prekių grąžinimo ir garantijos prašome kreiptis pagalba@petcity.lt

Prekių, įsigytų Pet City el. parduotuvėje grąžinimo sąlygos: 

1. Pet City el. parduotuvėje įsigytas netikusias prekes grąžinti galima per 14 dienų nuo prekių gavimo dienos. El. parduotuvėje įsigytas prekes grąžinti galima tik į PetCity DOMUS PRO parduotuvę, Ukmergės g. 308, Vilniuje. Kitose Pet City parduotuvėse internetu užsakytos prekės nėra priimamos.

2. El. parduotuvėje įsigytų prekių grąžinimo procesu rūpinasi klientas. Prekes galima grąžinti tik į PetCity DOMUS PRO parduotuvę, Ukmergės g. 308, Vilniuje šiais būdais:

  • Pristatant prekes į PetCity DOMUS PRO (Ukmergės g. 308, Vilniuje) parduotuvę pačiam klientui. Parduotuvės darbo laikas I-VII 10-21 val.
  • Siunčiant prekes per kurjerių tarnybas adresu: PetCity DOMUS PRO, Ukmergės g. 308, LT- 12110, Vilnius ir nurodant PetCity kontaktinius duomenis: pagalba@petcity.lt ir +370 614 79498

3. Grąžinant prekes, siuntoje būtina įdėti užpildytą prekės grąžinimo formą. Grąžinimo formą rasite ČIA

4. Pinigai už prekę grąžinami pervedant į tą pačią atsiskaitomąją sąskaitą, iš kurios buvo sumokėta už prekę, per 14 dienų po to, kai pardavėjas gavo grąžinamą prekę.

 

Pretenzijų dėl prekių pateikimo taisyklės Pet City parduotuvėse ir elektroninėje parduotuvėje:

1. Pretenzijos pateikimo terminai ir sąlygos nurodyti Pirkimo taisyklių 7 punkte.

2. Pretenzijos pareiškimo pagrindas yra pirkimą patvirtinantis dokumentas.

3. Pareiškus pretenziją nėra atliekamas mokymas, kaip reikia naudoti prekę, reguliavimas, priežiūra, valymas, prekinės išvaizdos atstatymas ir tokių trūkumų likvidavimas, kuriuos sąlygojo naudojimo instrukcijos nevykdymas arba prekės normalus nusidėvėjimas.

4. Teisė pareikšti pretenziją neapima prekės pažeidimų, kurie atsirado po to, kai prekė buvo perduota pirkėjui. Pet City UAB nepatenkina pareikštos pretenzijos, jei trūkumą sąlygojo:

  • normalus nusidėvėjimas;
  • netinkamas naudojimas arba priežiūra;
  • trūkumai, apie kuriuos klientui buvo pranešta prieš perkant prekę,
  • išoriniai veiksniai. Išoriniais veiksniais yra laikomi trūkumai, atsiradę dėl drėgmės, skysčių, mechaninių pažeidimų ir kitų  išorinių faktorių;  
  • prekė neveikia dėl pirkėjo kaltės, dėl netinkamo naudojimo, dėl naudojimo instrukcijos nesilaikymo arba defektai atsirado dėl prekės aplaidaus saugojimo arba aplaidžios priežiūros;
  • prekė buvo personalizuota, pvz įsigytas My Family ID pakabukas, kuris buvo išgraviruotas su šeimininko kontaktine informacija ar augintinio vardu.

5. Už atliktą prekės ekspertizę reikia sumokėti ekspertizės mokestį, jei Pet City UAB nėra atsakinga už paaiškėjusių prekės trūkumų pašalinimą. Ekspertizės mokestį taip pat reikia sumokėti, kai atliekant ekspertizę prekės trūkumo nebuvo rasta ir prekė atitinka gamintojo reikalavimus. 

6. Ekspertizės mokesčio neprivalo mokėti privatus vartotojas per pirmus šešis mėnesius nuo pirkimo datos.   

7. Jei vartotojas nesutinka su Pet City UAB nuomone, jei trūkumas paaiškėjo vėliau nei per 6 mėnesius nuo prekės pirkimo datos, vartotojas turi įrodyti, kad: 

  • tai yra trūkumas (neatitikimas sutarties sąlygoms), 
  • trūkumas arba jo priežastis egzistavo prekės perdavimo momentu; 
  • Pet City UAB yra atsakinga už trūkumą. 

8. Jei trūkumai pasireiškia per pirmus 6 mėnesius, privatus klientas turi įrodyti, kad: 

  • tai yra trūkumas  (neatitikimas sutarties sąlygoms); 
  • trūkumas ar jo priežastis paaiškėjo per pirmus 6 mėnesius (klientas aptiko trūkumą per pirmus 6 mėnesius nuo prekės pirkimo). 

9. Greta teisės pareikšti pretenziją ir iš garantijos kylantį reikalavimą, pirkėjas taip pat turi visas kitas Lietuvos Respublikos teisėtvarkos suteikiamas teises. 

Ar jau pasirūpinai savo augintinio maistu?