Grąžinimas ir garantija

Kilus klausimams dėl prekių grąžinimo ir garantijos prašome kreiptis pagalba@petcity.lt

Pretenzijų dėl prekių pateikimo taisyklės Pet City parduotuvėse ir elektroninėje parduotuvėje:

  1. Pretenzijos pateikimo terminai ir sąlygos nurodyti Pirkimo taisyklių 7 punkte
  2. Pretenzijos pareiškimo pagrindas yra pirkimą patvirtinantis dokumentas. 
  3. Pareiškus pretenziją nėra atliekamas mokymas, kaip reikia naudoti prekę, reguliavimas, priežiūra, valymas, prekinės išvaizdos atstatymas ir tokių trūkumų likvidavimas, kuriuos sąlygojo naudojimo instrukcijos nevykdymas arba prekės normalus nusidėvėjimas. 
  4. Teisė pareikšti pretenziją neapima prekės pažeidimų, kurie atsirado po to, kai prekė buvo perduota pirkėjui. 
  5. Pet City UAB nepatenkina pareikštos pretenzijos, jei trūkumą sąlygojo:
    • normalus nusidėvėjimas;
    • netinkamas naudojimas arba priežiūra;
    • trūkumai, apie kuriuos klientui buvo pranešta prieš perkant prekę,
    • išoriniai veiksniai. Išoriniais veiksniais yra laikomi trūkumai, atsiradę dėl drėgmės, skysčių, mechaninių pažeidimų ir kitų  išorinių faktorių;  
    • prekė neveikia dėl pirkėjo kaltės, dėl netinkamo naudojimo, dėl naudojimo instrukcijos nesilaikymo arba defektai atsirado dėl prekės aplaidaus saugojimo arba aplaidžios priežiūros.
  6. Už atliktą prekės ekspertizę reikia sumokėti ekspertizės mokestį, jei Pet City UAB nėra atsakinga už paaiškėjusių prekės trūkumų pašalinimą. Ekspertizės mokestį taip pat reikia sumokėti, kai atliekant ekspertizę prekės trūkumo nebuvo rasta ir prekė atitinka gamintojo reikalavimus.  
  7. Ekspertizės mokesčio neprivalo mokėti privatus vartotojas per pirmus šešis mėnesius nuo pirkimo datos.   
  8. Jei vartotojas nesutinka su Pet City UAB nuomone, jei trūkumas paaiškėjo vėliau nei per 6 mėnesius nuo prekės pirkimo datos, vartotojas turi įrodyti, kad:
    • tai yra trūkumas (neatitikimas sutarties sąlygoms), • trūkumas arba jo priežastis egzistavo prekės perdavimo momentu;
    • Pet City UAB yra atsakinga už trūkumą. 
  9. Jei trūkumai pasireiškia per pirmus 6 mėnesius, privatus klientas turi įrodyti, kad: tai yra trūkumas  (neatitikimas sutarties sąlygoms); trūkumas ar jo priežastis paaiškėjo per pirmus 6 mėnesius (klientas aptiko trūkumą per pirmus 6 mėnesius nuo prekės pirkimo). 
  10. Greta teisės pareikšti pretenziją ir iš garantijos kylantį reikalavimą, pirkėjas taip pat turi visas kitas Lietuvos Respublikos teisėtvarkos suteikiamas teises.